Evidentor startup - Aplikacija za evidenciju radnog vremena
Pokrenuli smo novi startup zajedno sa kolegama iz GlobeTech, Evidentor aplikaciju. Evidentor je web aplikacija dizajnirana da olakša evidenciju radnog vremena. Evidentor nudi mogućnost registracije početka radnog vremena, pauzi, kraja radnog vremena za radnike kao i svu administrativnu proceduru.
Evidencija i kontrola radnog vremena
Savremen pristup i dizajn Vam omogućuju jednostavnu kontrolu nad radnim vremenom
Organizacija rasporeda i smjena
Lagana administracija omogućuje brzu organizaciju radnih obaveza
Printanje obrazca radnog vremena
Samo jednim klikom se dobije Excel dokument za cijeli radni mjesec
Evidencija praznika i odsustva
Jednostavno upravljanje vanrednim situacijama u poslu
Interfejs za radnike
Radnici imaju jednostavan prikaz za skeniranje RFID kartice. Nakon uspješno skenirane RFID kartice, radnik evidentira svoj početak radnog dana. Radnik tokom rada može evidentirati pauzu i kraj radnog vremena. Svi podaci koje radnik unese se mogu korigovati i urediti u administraciji.
Interfejs za menadžment - Administracija
Adminstratori i menadžeri mogu urediti sve konfiguracije vezane za radno vrijeme - dodavati nove rasporede, smjene i dodavati nove radnike. Svakom radniku se dodjeljuje RFID kartica sa kodom pomoću kojeg se radnik prijavljuje na svoj interfejs.
Posjetite naš startup na www.evidentor.ba