Evidentor startup - Aplikacija za evidenciju radnog vremena
Projekti
05.04.2017 13:01
Projekti

Evidentor startup - Aplikacija za evidenciju radnog vremena

Pokrenuli smo novi startup zajedno sa kolegama iz GlobeTech, Evidentor aplikaciju. Evidentor je web aplikacija dizajnirana da olakša evidenciju radnog vremena. Evidentor nudi mogućnost registracije početka radnog vremena, pauzi, kraja radnog vremena za radnike kao i svu administrativnu proceduru.

Evidencija i kontrola radnog vremena

Savremen pristup i dizajn Vam omogućuju jednostavnu kontrolu nad radnim vremenom

Organizacija rasporeda i smjena

Lagana administracija omogućuje brzu organizaciju radnih obaveza

Printanje obrazca radnog vremena

Samo jednim klikom se dobije Excel dokument za cijeli radni mjesec

Evidencija praznika i odsustva

Jednostavno upravljanje vanrednim situacijama u poslu

Interfejs za radnike

Radnici imaju jednostavan prikaz za skeniranje RFID kartice. Nakon uspješno skenirane RFID kartice, radnik evidentira svoj početak radnog dana. Radnik tokom rada može evidentirati pauzu i kraj radnog vremena. Svi podaci koje radnik unese se mogu korigovati i urediti u administraciji.

Interfejs za menadžment - Administracija

Adminstratori i menadžeri mogu urediti sve konfiguracije vezane za radno vrijeme - dodavati nove rasporede, smjene i dodavati nove radnike. Svakom radniku se dodjeljuje RFID kartica sa kodom pomoću kojeg se radnik prijavljuje na svoj interfejs.

Posjetite naš startup na www.evidentor.ba